bloggar o.O

Fick en fråga av en läsare som frågade vad jag tycker om för bloggar och vilka jag följer.. så tänkte vara snäll och svara på de.

Jag gillar bloggar som utrycket sig på ett speciellt sätt och inte bara vad dom äter varje dag osv.. lite variation i de dom skrover så att säga.
Jag följer, Kenzas, Isabelles , Dennis, Jockibois , Linns. bland annat.. och varför de ?
Jo jag tycker att speciellt Kenzas. och linn skriver väldigt mycket om att man ska uppskatta livet och att allt är så underbart osv. och man dras gärna med i deras possetiva tänkande och de behöver jag vissa dagar känner jag! och dennis, och joakims är väldigt speciella så man skrattar lite åt de man skriver så de är mer ungehållning!

kram ♥

Fortsätt gärna att fråga saker !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0