In the real life.. -- in my secret world..

Hej, börjar med att klarlägga att jag tänker vara anonym och ingen kommer att få vet vem jag är någonsin.. det är min och datorns hemlighet :')
uppdaterar så fort jag har något att skriva om som passar bloggen..
så ni kommer tycka att detta kommer vara en jätte negativ blogg, där jag bara klagar på saker och ting.. men de är meningen okej ?

in the real life så att säga är jag den roliga tjejen som alltid skrattar och är glad, har många kompisar och gillar de mesta! Och visar otfast inte mina dystra känslor, även om jag mår skit så ler jag dagligen när jag är bland folk!

så de är här jag kommer att skriva det som är innuti mig!!

Ni behöver inte läsa bloggen, länka runt den eller någonting annat, men även om min statestik ligger på 1 pers så kommer jag fortsätta, för jag förstår er att de inte är de roligaste att läsa om en liten obetydlig tjejs känslor.
Tänkte låsa bloggen så att ingen kunde läsa den, men tänkte om jag ni ska få läsa om ni vill, så kanske någon gillar bloggen iallafall och förstår att de inte är den ända som har samma problem! Detta var väl en början så får vi se vad som händer på vägen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0