kvar i något jag lämnat

varför ens leva om man ska somna och vakna gråtandes..? borde inte tårarna ta slut och när ska jag börja inse att jag är värd en bättre som inte lämnar mig på de sättet..
Denna dagen ska jag fokusera på EN sak, och kommer inte kunna tänka på någonting annat samtidigt, vilket är otroligt underbart, bara göra andra saker för att glömma..
Hur länge ska jag behöva gå runt och känna mig obetydlig, kanske dags att börja träffa en annan.. kanske ska göra det i veckan, men frågan är vad jag är ute efter nu. vill jag ha ett förhållande trots att HAN alltid kommer vara kvar i mitt minne , eller ska jag skita i pojkvänner och köra singel och bara leva som en riktig singel och hålla på med lite olika killar istället ? men chansen finns ju att jag för känslor för någon av dom då vilket jag absolut inte vill!!

ÅÅH, varför ska detta livet vara så ofartbart jobbigt !?
killar, förhållande, svek... borde nästan bli lesbisk asså.. fast nej jag älskar killar för mycket bara att ni är såna idioter ibland.. finns det någon som är snäll, charmig, snygg/söt/gullig , inte sårar, och gör allt för att de ska funka, och visar att jag är allt för den ? komentera då eran facebook så ska jag kolla in dig ! för behöver verkligen en sådan ... ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0