love will always be unhappy in the end..

Varför ska alltid allting komma på samma gång och försvinna samtidigt?!

För att göra en lång historia kort så är jag GALEN i en kille som jag snackat med dagligen men juli kanske.. Men när vi började snacka så hade jag en annan kille på g. Och jag kände att jag gillade båda men kunde ju inte fortsätta att snacka med båda två ifall de skulle gå längre för hatar att såra personer!
Jag stängde av mobilen, lämnade datorn och allt liknande hemma och åkte.. satte mig på olika bussar/tåg osv.. och kom hem sent på kvällen igen, under hela dagen flydde jag från de som fanns hemma, och jag tänkte och tänkte på hur fan jag skulle göra ?!

Men bestämde mig till sist efter att ha läst på klotter på en vägg där de stod någon med att om man gillar 2 så ska man välja den andra för hade man älskat den första tillräckligt så hade man aldrig börjat gilla en till!
Och jag kände att de låg något i det. så jag åkte hem igen och satte på mobilen och ringde upp killen jag inte kunde hålla på med på det sättet längre.

Det va ett av det bästa valen jag gjort tror jag.

Jag och den andra är inte tillsammans och har inte varit men det är den dröm som jag verkligen vill ska gå i uppfyllelse, han är så perfekt , inte the badboy som mina tidigare utan han bryr sig verkligen.. Men någonting har hänt.. den senaste veckan snackar vi inte lika mycket vi beter oss inte likadant mot varandra, och jag tror att jag håller på att förlora han. Jag har inte mått så här dåligt sen februari förra året, och den känslan suger!

Innan nyår va jag ju den lyckligaste men nu vet jag inte vad jag är. vill bara stänga av allt som har med verkligheten att göra och skita i allt och alla ett tag, och bara va för mig själv! hatar att inte ha en kille som jag kan snacka med och bara känna mig omtyckt av.
vill bara den lyckliga söta omtyckta lilla flickan som jag är där ute.. orkar inte med smärtan i mitt hjärta längre, det gör ont på riktigt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0